Konferencje i wydarzenia

 

Konferencja EB Summit

Konferencja Employer Branding Summit to najważniejsze wydarzenie branży EB w Polsce. Od 2012 roku zapraszamy wszystkich praktyków i miłośników employer brandingu na konferencję, w czasie której mogą zdobyć wiedzę, zapoznać się z najnowszymi trendami i najciekawszymi praktykami, a przede znaleźć inspirację do własnych działań, a także wymienić się doświadczeniami z innymi praktykami. Wysoki poziom merytoryczny wydarzenia zapewniają prelegenci, którzy są ekspertami i praktykami w swoich dziedzinach i dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą.

 

Konferencja Siła doceniania

Docenianie pracowników na co dzień jest podstawą skutecznego zarządzania dla coraz większej liczby firm. Docenianie pracowników i dobry feedback już zawsze będą ważne w pracy! Celem projektu SIŁA DOCENIANIA jest szerzenie wiedzy na temat znaczenia doceniania, feedbacku i radości w pracy. Uczestnicząc w projekcie zdobędziesz wiedzę, która pozwoli ci stworzyć pierwszy program doceniania i feedbacku w firmie lub udoskonalić istniejący.

 

Konferencja EB Show

Employer branding to taka dziedzina, w której nic nie jest dane raz na zawsze. Nawet jeśli twoja firma ma świetną strategię employerbrandingową, kampanie rekrutacyjne przynoszą doskonałe efekty, a kandydaci składają CV na wyścigi, to musisz stale trzymać rękę na pulsie. Zapraszamy na EB Show – wyjątkową konferencję, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu, którzy swoją wiedzę zdobywali realizując projekty dla klientów.

Inne projekty autorskie

EB Book

EB Book, czyli przewodnik po supermarkach pracodawców w Polsce, jest autorską publikacją kierowaną do profesjonalistów i studentów, wydawaną w dwóch formach: dodatku do miesięcznika FORBES (numeru lutowego) oraz do pobrania bezpłatnie online. EB Book zawiera merytoryczne artykuły oraz
prezentacje pracodawców w formie, którą uznają za najbardziej adekwatną do przedstawienia swojej marki potencjalnym odbiorcom. To oferta dla pracodawców, którzy chcą dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy profesjonalistów i przyciągnąć ich uwagę i pokazać się z innej strony niż w ogłoszeniu rekrutacyjnym. EB Book to dobre miejsce do pokazania ciekawych działań i projektów, którymi nie masz okazji pochwalić się szerokiemu gronu odbiorców i zachęcenia w niestandardowy sposób biernych kandydatów do zainteresowania się organizacją.

 

EB Book

EB Book, czyli przewodnik po supermarkach pracodawców w Polsce, jest autorską publikacją kierowaną do profesjonalistów i studentów, wydawaną w dwóch formach: dodatku do miesięcznika FORBES (numeru lutowego) oraz do pobrania bezpłatnie online. EB Book zawiera merytoryczne artykuły oraz
prezentacje pracodawców w formie, którą uznają za najbardziej adekwatną do przedstawienia swojej marki potencjalnym odbiorcom. To oferta dla pracodawców, którzy chcą dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy profesjonalistów i przyciągnąć ich uwagę i pokazać się z innej strony niż w ogłoszeniu rekrutacyjnym. EB Book to dobre miejsce do pokazania ciekawych działań i projektów, którymi nie masz okazji pochwalić się szerokiemu gronu odbiorców i zachęcenia w niestandardowy sposób biernych kandydatów do zainteresowania się organizacją.

 

Konkurs EBEA

Do konkursu Employer Branding Excellence Awards od 2012 roku zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych. Najlepsze projekty nagradzane są w 8 kategoriach: Strategia EB do 100 tys. PLN, Strategia EB pow. 100 tys. PLN, Kampania online, Kampania offline, Kampania wewnętrzna, Innowacja employer branding, Film rekrutacyjny / wizerunkowy oraz Strona/zakładka kariery. Zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymują szklaną statuetkę Łucznika, zaprojektowaną dla konkursu i ręcznie wykonaną. Nagrodzeni pracodawcy prezentują swoje projekty w czasie Gali konkursu, która odbywa się podczas konferencji EB Summit.

Szukasz rozwiązania dla siebie?