
Jak się masz, czyli o sile feedbacku w Tpay
Jak skutecznie zbierać feedback, pracować nad nim i przekładać jego wartość na działania, gdy zatrudnienie zwiększa się o 180%?
Jak skutecznie zbierać feedback, pracować nad nim i przekładać jego wartość na działania, gdy zatrudnienie zwiększa się o 180%?
Basen w środy, studia z resocjalizacji, działka pod Wrocławiem, zainteresowanie psychologią.
Ostatnie trzy lata diametralnie zmieniły rynek pracy. Pracodawcy i pracownicy mają za sobą trudny okres adaptacji do zmieniających się warunków, wypracowywania nowych procedur i modeli pracy. To wszystko znacząco zmieniło oczekiwania pracowników wobec pracodawców.
Ogłoszenia o pracę, kilka zdań o misji firmy, zdjęcie zarządu podczas przymusowej, corocznej sesji zdjęciowej i informacja o owocowych czwartkach – ta wyliczanka obnaża straszno-śmieszną prawdę o www kariery większości firm, nie tylko polskich.
Jest nam niezmiernie miło, że otrzymaliśmy wyróżnienie za naszą strategię EB. Ta strategia to niezwykle istotny dla nas punkt w rozwoju naszej organizacji. Do tego sukcesu przyczyniło się wiele osób z Grupy Komputronik, a także Daria Siwka z BardzoHR.
Wunderman Thompson Technology (WTT) w ostatnich kilku latach doświadczyła zmiany struktury wewnętrznej, rebrandingu oraz połączenia się spółek i zespołów. A potem przyszła pandemia.
Comiesięczne all-hands wypadały 1 kwietnia. Jak zwykle, CEO Software Mansion przedstawił na nich listę osób rozpoczynających pracę w najbliższym czasie.
Marka Sinsay jest jedną z pięciu marek odzieżowych LPP – lidera w branży fashion na polskim rynku, na którym istnieje już ponad 30 lat. LPP to polska marka stworzona w Trójmieście, obecnie działająca w prawie 40 krajach na całym świecie.