
Relacja z EB Show 2024 – Rzucamy światło na EB!
EB Show 2024, Święto Employer Brandingu, po raz pierwszy odbyło się w formule hybrydowej!
EB Show 2024, Święto Employer Brandingu, po raz pierwszy odbyło się w formule hybrydowej!
Czy pracownicy mogą pomagać w budowaniu swojego pracodawcy? W jaki sposób stworzyć społeczność przyszłych pracowników gotowych do transformacji?
Kiedy stajesz przed wyzwaniem przyciągnięcia najlepszych talentów z dziedziny Business Intelligence, wiesz, że musisz wyróżnić się na rynku pracy. Nasza firma stanęła przed wyzwaniem rekrutacji wąsko wyspecjalizowanych ekspertów.
Działania D&I prowadzi wiele firm, ale najczęściej są one skierowane do osób pracujących w biurach w dużych miastach.
Pracownicy nierzadko postrzegają wartości firmowe jako odgórnie narzucone, mało angażujące i pozbawione realnego wpływu na ich codzienną pracę.
Wszyscy zgadzamy się dziś co do tego, że posiadanie strategii jest kluczem do realizacji skutecznego employer brandingu. Ustalony kierunek działania ułatwia planowanie i podejmowanie decyzji, a także skupia naszą uwagę na właściwych zagadnieniach.
O przyszłości biznesu i rynku pracy w kontekście dynamicznego rozwoju AI – z prof. Aleksandrą Przegalińską rozmawia Anna Macnar, CEO HRM Institute.
O tym, jak zmieniają się realia rynku pracy i w jaki sposób wpływają na strategie firm, jak organizacje powinny pracować z employer brandingiem oraz jakich wyzwań i możliwości mogą spodziewać […]...