Organizacja w #dobrym stanie, czyli jak zaangażowaliśmy pracowników PZU, by oswajać technologie i nową rzeczywistość
Postawiliśmy sobie ambitny cel – to pracownik i jego dobrostan są najlepszą reklamą pracodawcy.
Postawiliśmy sobie ambitny cel – to pracownik i jego dobrostan są najlepszą reklamą pracodawcy.
Praca dla wszystkich – IRC zachęca pracodawców do tworzenia inkluzywnego społeczeństwa poprzez aktywizację zawodową osób z Ukrainy.
LPP w swoim portfolio posiada pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay, a nasze kolekcje projektowane są w Polsce – w biurach w Gdańsku, Krakowie i Warszawie.
Kaufland to wiodący przedsiębiorca na rynku europejskiego handlu detalicznego. Pracownicy sieci codziennie dbają o to, aby klienci czuli się wyjątkowo w naszych sklepach.
We wrześniu 2022 r. w firmie Atos Poland Global Services wystartował projekt wewnętrznej grywalizacji pod hasłem „Hi-5”, promującej wartości firmowe.
Mówi się czasem, że ludzie przychodzą do firm, a odchodzą od szefów. W Ringier Axel Springer Tech przetestowaliśmy czy da się wywołać odwrotny efekt.
Obecne trendy społeczne, cyfrowe, biznesowe i technologiczne mocno oddziałują na to, jak pracujemy. Zmienia się zarówno sposób, w jaki wykonujemy nasze obowiązki, jak i miejsce, czas, zasady współpracy.
Jako agencja employer brandingowa MBE od lat obserwujemy rynek pracy, badamy potrzeby kandydatów, wiemy, jakich elementów nie powinno zabraknąć na stronie pracodawcy.