
Know, think, feel, do – czyli po co brand TV w BGK
W 2021 roku Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił nową strategię na lata 2021 – 2025, zaktualizował misję, wizję oraz wartości.
W 2021 roku Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił nową strategię na lata 2021 – 2025, zaktualizował misję, wizję oraz wartości.
„The Lidl Way to Career” to program stażowy w Lidl Polska, który od 12 lat cieszy się zainteresowaniem osób studiujących i absolwentów.
Intensywna ekspansja, nowe rynki, rekrutacja nowych pokoleń, sprawiły, że wartości Pepco, po wielu latach istnienia firmy, wymagały redefinicji i odświeżenia. Wyzwanie z tym związane było ogromne.
Jaka powinna być strona kariery Leroy Merlin? To pytanie padało wielokrotnie w grupie projektowej odpowiedzialnej za jej powstanie.
Prawie 80 000 pracowników, którzy codziennie dbają o 4 miliony klientów w całej Polsce.
Postawiliśmy sobie ambitny cel – to pracownik i jego dobrostan są najlepszą reklamą pracodawcy.
Praca dla wszystkich – IRC zachęca pracodawców do tworzenia inkluzywnego społeczeństwa poprzez aktywizację zawodową osób z Ukrainy.
LPP w swoim portfolio posiada pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay, a nasze kolekcje projektowane są w Polsce – w biurach w Gdańsku, Krakowie i Warszawie.