
Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2023 rozstrzygnięty!
30 maja 2023 odbyła się Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023, w czasie której poznaliśmy zwycięzców i wyróżnionych pracodawców. Za nami 12.
30 maja 2023 odbyła się Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023, w czasie której poznaliśmy zwycięzców i wyróżnionych pracodawców. Za nami 12.
To, że technologia wpływa niemal na każdy aspekt naszego życia, zauważamy już od dłuższego czasu.
15 grudnia 2022 Komisja Europejska przyjęła porozumienie polityczne osiągnięte między Parlamentem Europejskim a Radą w sprawie dyrektywy wprowadzającej transparentność wynagrodzeń.
Doświadczanie stało się jedną z najistotniejszych potrzeb współczesnych ludzi. Coraz częściej jest też najsilniejszym elementem, który prowadzi ich do prawdziwej relacji z marką.
Jesteśmy Booksy – tworzymy aplikację do umawiania wizyt u fryzjera, barbera lub kosmetyczki. Tak kojarzy nas większość z Was. W ciągu kilku lat urośliśmy z małego start-upu do firmy zatrudniającej ponad 1200 osób w 8 krajach.
Priorytetem na najbliższe lata dla McDonald’s są ludzie i ich rozwój. O szczegółach opowiedzą Katarzyna Szczodry, Learning & Development Lead, oraz Radosław Ekiert, Senior Manager, Head of Customer Experience Department. Po pierwsze – ludzie.
Wysokie zarobki, równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, szacunek dla pracowników i odpowiednie wartości, które są w firmie – to tylko niektóre oczekiwania najmłodszych pracowników wchodzących na rynek pracy.
Kilka lat temu w Orange Polska rozpoczęliśmy proces zmiany kultury organizacyjnej. Zależało nam na tym, aby sposób naszego codziennego działania, komunikacji, współpracy czy podejścia do rozwiązywania problemów wspierał realizację celów strategicznych.