EB Show 2024, Święto Employer Brandingu, po raz pierwszy odbyło się w formule hybrydowej! Spełniliśmy, prośby naszych uczestników i zorganizowaliśmy konferencję nie tylko już w online, ale również stacjonarnie w Warszawie, 7–8 listopada 2024. Hasłem towarzyszącym tegorocznej konferencji było – 💡 Rzucamy światło na EB! Ilość zapisanych kartek w notesach uczestników i uczestniczek świadczy, że ze sceny przekazano sporą dawkę wiedzy. A wszystkiemu towarzyszyła bajeczna atmosfera sprzyjająca networkingowi. 🤝
W siedzibie BEC Financial Technologies zgromadzili się eksperci i ekspertki z zakresu employer brandingu, HR oraz marketingu, tworząc tym samym przestrzeń do dyskusji o przyszłości EB.
Kogo przyciągnęła tegoroczna edycja? Uczestników zainteresowanych nowoczesnymi strategiami budowania wizerunku pracodawcy oraz aktualnymi trendami, które zmieniają podejście do zarządzania zespołami. 👥 Pierwszego dnia na miejscu zgromadziło się 90 osób, a dodatkowo ponad 100 uczestniczyło online 💻.
Kluczowe tematy konferencji
W programie EB Show 2024 znalazły się inspirujące wystąpienia i warsztaty prowadzone przez liderów branży. Podczas 17 wystąpień poruszano m.in. kwestie projektowania strategii EB w złożonym, szybko zmieniającym się środowisku oraz budowania kultury zaufania i dialogu w organizacjach. Szczególną uwagę poświęcono również tematyce ESG i inkluzywności – od tworzenia zrównoważonych środowisk pracy po efektywne wdrażanie działań sprzyjających różnorodności i partycypacji. Nie pominięto roli AI i social mediów 🤖📱jako narzędzi sprzyjających budowaniu marki pracodawcy.
Prelekcje wydarzenia EB Show:
- Anna Macnar przedstawiła wymagania jakie stawia przed nami przyszłość pracy 🧭, czyli trochę trendów, a i antytrendów nie zabrakło.
- Mateusz Jabłonowski omówił ewolucję roli employer brandingu w firmach
- Daria Siwka czyli praktyczne podejście do nanoEB, czyli działania bez dużej strategii EB, ale z realnym wpływem.
- Adam Wasik powiedział nam o zasadach tworzenia kampanii EB, które działają – dlaczego liczy się coś więcej niż estetyka. NIe zabrakło wykresów i danych z raportów.📊
- Monika Kantowicz-Gdańska poruszyła temat budowania kultury opartej na zaufaniu i dialogu 💬, co staje się fundamentem zaangażowania pracowników.
- Dominik Górka przedstawił rolę doświadczenia 🧠 w brandingu i organizacji, i jak wpływa ono na efektywność.
- Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk omówili, jak projektować marki pracodawców, uwzględniając sprzeczności ⚖️ obecne w nowoczesnych organizacjach.
- Edyta Sander i Anna Rosołowska wprowadziły uczestników w świat archetypów jako narzędzia wzmacniającego komunikację marki.🎭
- Maja Gojtowska skupiła się na budowaniu wiarygodności branzy HR i odbudowie zaufania na rynku pracy
Drugi dzień
- Paulina Mazur zaczęła drugi dzień i “odpaliła petardę”💥 – EB bez wykluczania za PESEL! Wiecie, żeby każdy, niezależnie od rocznika, czuł się jak u siebie w firmie. Paulina pokazała, że inkluzywność pokoleniowa to coś więcej niż trend – to konieczność!
- Grzegorz Ludwin podrzucił temat CSR i ESG 🌱 – bo zrównoważony rozwój to nie tylko modna nazwa. Wystąpienie pełne konkretów o tym, jak ESG może być kopniakiem w stronę lepszego biznesu, który przyciąga top talenty i daje przewagę konkurencyjną.
- Anna Zając i Magdalena Ossowska pomogły nam rozgryźć “S” w ESG 🌿 i uniknąć pułapek greenwashingu. Ochrona środowiska i społeczna odpowiedzialność – to nie mem, to strategia!
- Aleksandra Petrus i Maciej Hassa wprowadzili „kompas równowagi” 🌟 dla mądrej inkluzywności. W skrócie: jak włączać wszystkich bez wykluczania kogokolwiek 📍. Słuchaliśmy ich jak najnowszego hitu na Spotify – to naprawdę działa!
- Dagmara Pakulska rzuciła wyzwanie – LinkedIn, Facebook, a może TikTok? 💃 Rola social mediów w EB – kto myśli, że Insta jest tylko dla celebrytów, niech się szykuje na rewolucję!
- Maciej Radziemski zapodał trochę tajemnicy z kodów kulturowych 🌀 – jak marka EB może wykorzystać nieuświadomione znaczenia? Okazuje się, że czasem warto połączyć kropki, by stworzyć coś naprawdę unikalnego.
- Michał Szewczyk i Cezary Gromko z BEC Financial Technologies wzięli na warsztat technologie AV – bo komunikacja bez technologii to jak pizza bez sera. A tego nikt nie chce! 🍕
- Tomasz Duda i Przemek Rataj z Job’n’Joy zamknęli dzień pokazem supermocy AI w employer brandingu – sztuczna inteligencja w służbie kampanii EB! Z nimi nawet napięty budżet nie jest straszny. 💪
Networking i wymiana doświadczeń podczas EB Show
Prócz prelekcji, uczestnicy mogli korzystać z przestrzeni networkingowej, nawiązywać kontakty 🤝 oraz wymieniać doświadczenia. 3-miesięczny dostęp do nagrań z konferencji pozwoli na utrwalenie zdobytej wiedzy 📽️.
Do zobaczenia w 2025 roku!
EB Show 2024 uważamy za udane wydarzenie, zakończone sukcesem 🚀. Potwierdzają to nasi uczestnicy, ich wpisy w notesie wspomnień oraz w mediach społecznościowych. Otrzymaliśmy również wiele gratulacji zaraz po zakończeniu wydarzeniu – za co bardzo dziękujemy. Wszystko to powoduje, że chcemy współtworzyć z Wami więcej takich wydarzeń.
👀 Znamy już datę kolejnej edycji: 🔔 rezerwujcie termin 6-7 listopada 2025 w kalendarzach. Podtrzymujemy formę stacjonarną 😉 Do zobaczenia!
Dziękujemy, że pomogliście nam współtworzyć te dwa wspaniałe dni. Zerknijcie do galerii zdjęć na oficjalnej stronie EB Show: www.ebshow.pl
My tymczasem szykujemy się do kolejnych wydarzeń i zabieramy się do pracy przy nowych projektach.
Do zobaczenia!
Zespół HRM Institute
Partnerzy wydarzenia: Indeed, BEC Financial Technologies