Pochwal się dobrą robotą i zgłoś projekt do konkursu EBEA 2017
HRM Institute zaprasza wszystkich pracodawców, którzy w ostatnich 12 miesiącach zrealizowali projekty EB do zgłoszenia ich do konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017 (EBEA 2017). Termin zgłoszeń upływa 8 maja 2017 r.
Przyciągnięcie uwagi kandydatów, wyróżnienie się na tle innych pracodawców czy pokazanie kultury organizacyjnej firmy jest niełatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą osoby zajmujące się w organizacjach employer brandingiem. A jeszcze trzeba przekonać Prezesa, żeby chciał zainwestować w coś, czego efekty często nie są widoczne od razu. Praca eb-owca nie jest łatwa, dlatego HRM Institute już po raz szósty organizuje konkurs EBEA, którego ideą jest dostrzeganie, nagradzanie i pokazywanie światu najlepszych praktyki EB w Polsce.
Jeszcze do 8 maja 2017 można zgłaszać projekty do konkursu Employer Branding Excellence Awards w siedmiu kategoriach:
- Strategia EB
- Kampania online
- Kampania offline
- Wewnętrzna kampania wizerunkowa
- Innowacja employer branding
- Film rekrutacyjny / wizerunkowy (nowość)
- Strona / zakładka kariery / landing page (nowość)
Jeden pracodawca może zgłaszać projekty równolegle w kilku kategoriach. Zapraszamy do zapoznania się z materiałami konkursowymi: http://employerbrandingsummit.pl/materialy-konkursowe/, a także pozostałymi informacjami.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w czasie gali podczas konferencji Employer Branding Management Summit 2017 w Warszawie, 8 czerwca 2017 r.
Patronat medialny nad konkursem objęli: Employerbranding.pl, Personel & Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, Praca.pl, HRNews.pl, HRPolska.pl, PRoto.pl, MamoPracuj.pl, Pracownia Gier, Competence Game, Brand24.
Termin zgłoszeń prac: 8 maja 2017
Szczegóły: http://employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea/