Blog Dobre praktyki Trendy
Krajobraz i trendy EB po koronawirusie – bezpłatny e-book

Krajobraz i trendy EB po koronawirusie – bezpłatny e-book

Nikt jeszcze nie wie, jak długo będzie trwał okres ograniczeń w gospodarce spowodowany pandemią, a także z jakimi stratami przyjdzie się organizacjom zmierzyć. Biznes jednak cały czas analizuje trendy i różne scenariusze, a ramię w ramię z biznesem powinien iść employer branding, który się zmieni i będzie musiał dopasować się do nowych priorytetów. Pokazujemy, jaki kierunek mogą przybrać te zmiany i jakie wg nas będą trendy EB po koronawirusie.

Warto pamiętać, że EB jest na każde czasy i te dobre, i te trudne. Nasze hasło Never ending employer branding jest dziś jeszcze bardziej aktualne niż wcześniej.

W e-booku znajdziesz 10 trendów employer brandingowych i wskazówki, co warto już teraz zrobić, żeby się przygotować do „nowej normalności”. Poprosiliśmy również o opinię ponad 20 pracodawców z różnych branż. Tych, które radzą sobie świetnie, a kryzys oznacza wzmożone potrzeby rekrutacyjne i tych, których biznes napotkał na ogromne ograniczenia i borykają się z trudnościami. Jak sobie radzą? Jakie działania podejmują teraz i co myślą na temat rynku pracy i zmian w EB po pandemii konronawirusa?

Zapraszamy Cię do pobrania bezpłatnego e-booka „KRAJOBRAZ I TRENDY EB PO KORONAWIRUSIE 2020/2022”, w którym znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które udzieliły nam wypowiedzi do publikacji. Bardzo to doceniamy, bo wiemy, jak trudny to czas dla osób zajmujących się HR-em i EB w organizacjach!

Swoimi opiniami i przewidywaniami podzielili się przedstawiciele firm:

  • AmRest – Kasia Zadrożna
  • Aviva – Lidia Robakowska
  • Baker McKenzie – Anna Borzęcka
  • Biedronka / Jerónimo Martins – Agnieszka Chojnacka-Moroz
  • Budimex – Aldona Orłowski
  • Credit Agricole Bank – Anna Podlewska
  • Decathlon – Anna Dzienis
  • Deloitte – Anna Sendrowicz
  • e-point SA – Anna Żylińska, Karolina Moraczewska i Kamil Murawski
  • EY – Anna Woźniak i Piotr Lenarczyk
  • IKEA – Agata Bialkowska-Samul
  • Kärcher Home & Garden – Anna Chmiel
  • KMD Poland – Agnieszka Sułowska
  • Lidl – Agnieszka Sawko
  • McDonald’s – Tomasz Polewczyński
  • NOVOL – Joanna Klus
  • Philip Morris Polska – Karolina Gębura-Nowak
  • Polpharma – Katarzyna Borowczyk
  • PwC – Tina Sobocińska
  • State Street Bank Polska – Rafał Pokrzywa
  • Śnieżka – Patrycja Radwańska
  • Tooploox – Magdalena Tuła
  • Unilever – Marika Hartwich

Komentarzem eksperckim dotyczącym trendów podzieliła się Anna Macnar z HRM Institute.

Zapraszamy do lektury! I już dzisiaj możemy zdradzić, że będzie ciąg dalszy…

Jeśli chcesz, żeby informacja  o tym, jak Twoja firma radzi sobie w sytuacji pandemii i jakie są Wasze plany po koronawirusie znalazła się w kolejnej edycji e-booka, zapraszamy do kontaktu: anna.macnar@hrminstitute.pl.

ebook Krajobraz i trendy EB po koronawirusie