Nikt jeszcze nie wie, jak długo będzie trwał okres ograniczeń w gospodarce spowodowany pandemią, a także z jakimi stratami przyjdzie się organizacjom zmierzyć. Biznes jednak cały czas analizuje trendy i różne scenariusze, a ramię w ramię z biznesem powinien iść employer branding, który się zmieni i będzie musiał dopasować się do nowych priorytetów. Pokazujemy, jaki kierunek mogą przybrać te zmiany i jakie wg nas będą trendy EB po koronawirusie.
Warto pamiętać, że EB jest na każde czasy i te dobre, i te trudne. Nasze hasło Never ending employer branding jest dziś jeszcze bardziej aktualne niż wcześniej.
W e-booku znajdziesz 10 trendów employer brandingowych i wskazówki, co warto już teraz zrobić, żeby się przygotować do “nowej normalności”. Poprosiliśmy również o opinię ponad 20 pracodawców z różnych branż. Tych, które radzą sobie świetnie, a kryzys oznacza wzmożone potrzeby rekrutacyjne i tych, których biznes napotkał na ogromne ograniczenia i borykają się z trudnościami. Jak sobie radzą? Jakie działania podejmują teraz i co myślą na temat rynku pracy i zmian w EB po pandemii konronawirusa?
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które udzieliły nam wypowiedzi do publikacji. Bardzo to doceniamy, bo wiemy, jak trudny to czas dla osób zajmujących się HR-em i EB w organizacjach!
Swoimi opiniami i przewidywaniami podzielili się przedstawiciele firm:
- AmRest – Kasia Zadrożna
- Aviva – Lidia Robakowska
- Baker McKenzie – Anna Borzęcka
- Biedronka / Jerónimo Martins – Agnieszka Chojnacka-Moroz
- Budimex – Aldona Orłowski
- Credit Agricole Bank – Anna Podlewska
- Decathlon – Anna Dzienis
- Deloitte – Anna Sendrowicz
- e-point SA – Anna Żylińska, Karolina Moraczewska i Kamil Murawski
- EY – Anna Woźniak i Piotr Lenarczyk
- IKEA – Agata Bialkowska-Samul
- Kärcher Home & Garden – Anna Chmiel
- KMD Poland – Agnieszka Sułowska
- Lidl – Agnieszka Sawko
- McDonald’s – Tomasz Polewczyński
- NOVOL – Joanna Klus
- Philip Morris Polska – Karolina Gębura-Nowak
- Polpharma – Katarzyna Borowczyk
- PwC – Tina Sobocińska
- State Street Bank Polska – Rafał Pokrzywa
- Śnieżka – Patrycja Radwańska
- Tooploox – Magdalena Tuła
- Unilever – Marika Hartwich
Komentarzem eksperckim dotyczącym trendów podzieliła się Anna Macnar z HRM Institute.
Zapraszamy do lektury! I już dzisiaj możemy zdradzić, że będzie ciąg dalszy…
Jeśli chcesz, żeby informacja o tym, jak Twoja firma radzi sobie w sytuacji pandemii i jakie są Wasze plany po koronawirusie znalazła się w kolejnej edycji e-booka, zapraszamy do kontaktu: anna.macnar@hrminstitute.pl.