Uroczysta Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018 w kinie Luna zakończyła tegoroczną edycję EB Summit – najważniejszego spotkania branży employer brandingu w Polsce. Przyznano 7 nagród głównych w 7 kategoriach oraz aż 27 wyróżnień, co jest dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także na wysoki poziom samych prac.
Do konkursu zgłoszono łącznie 127 projektów, blisko o połowę więcej niż w roku ubiegłym. „Jury nie miało łatwego zadania – większość projektów miało ogromny potencjał. Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów podczas Gali chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach” – mówi Anna Macnar, CEO HRM Institute, organizatora Konkursu Employer Branding Excellence Awards oraz EB Summit.
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym pracodawcom, a także wszystkim, którzy nie znaleźli się w gronie laureatów. Cieszymy się z tak dużej ilości zgłoszonych prac i żałujemy, że nie mogliśmy nagrodzić wszystkich :).
Lista nagrodzonych:
Kategoria Strategia Employer Branding
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk
Zwycięzca: IKEA Retail
Kategoria Kampania Rekrutacyjna Offline
Wyróżnienie: ABB Business Services
Wyróżnienie: Daftcode
Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Zwycięzca: Lidl Polska
Kategoria Kampania Internetowa
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: mBank
Wyróżnienie: IKEA Retail
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Zwycięzca: Future Processing
Kategoria Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Wyróżnienie: Future Processing
Wyróżnienie: Grupa Pracuj
Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden
Wyróżnienie: PKN Orlen
Zwycięzca: VELUX Polska
Kategoria Innowacja Employer Branding
Wyróżnienie: Infosys Poland
Wyróżnienie: Daftcode oraz Indoorway
Wyróżnienie: Accenture
Wyróżnienie: Capgemini Polska
Zwycięzca: PwC Polska
Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: Tooploox
Wyróżnienie: mBank
Zwycięzca: Future Processing
Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page
Wyróżnienie: e-Point
Wyróżnienie: AmRest
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Siili Solutions
Zwycięzca: FreshMail
Zapraszamy do obejrzenia galerii, a już wkrótce na naszym blogu będziecie mogli przeczytać więcej o nagrodzonych i wyróżnionych projektach.
Organizator: HRM Institute
Patron Honorowy: Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej
Patroni medialni: SSC Heroes, Konfederacja Lewiatan, PulsHR.pl, employerbranding.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, GoldenLine
Partnerzy: Brand24, Health Desk, Daily Fruits