10 września 2020 roku, podczas Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2020 zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employer brandingowe. Kto w tym roku zasłużył na nagrodę główną lub wyróżnienie? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami konkursu.
Ideą konkursu organizowanego już po raz dziewiąty przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali zaprojektowane specjalnie dla konkursu i ręcznie wykonane statuetki łucznika.
Kolejny rok z rzędu znacząco zwiększyła się ilość zgłoszeń do konkursu. Anna Macnar, CEO HRM Institute, pomysłodawczyni i organizatorka konkursu, podkreśla: Bardzo się cieszę, że kolejna IX edycja konkursu, przyniosła rekordową ilość zgłoszeń prac konkursowych. Było ich prawie 190. Wygląda na to, że dbanie o markę pracodawcy zagościło na stałe w wielu miejscach i coraz więcej pracodawców w Polsce planuje i wprowadza działania employer brandingowe. Wbrew obawom, w wielu organizacjach pandemia nie zatrzymała działań EB, tylko przeniosła akcenty na działania wewnętrzne, w której to kategorii otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Mam nadzieję, że ten stan rzeczy się nie zmieni, ponieważ korzyści z wprowadzenia działań EB w firmie są bardzo duże.
Warto podkreślić, że z roku na rok przybywa dobrych kampanii i działań employer brandingowych. Coraz więcej firm podejmuje działania w tym obszarze, co poprawia sytuację pracowników, przyciąga uwagę kandydatów i przekłada się na wyniki finansowe. Cieszy nas też to, że również mniejsze organizacje, które nie dysponują ogromnym budżetem, robią dobre kampanie.
Kategorie konkursowe
Nagrody w konkursie przyznane zostały w ośmiu kategoriach:
- Strona/zakładka kariery/landing page
- Film rekrutacyjny / wizerunkowy
- Innowacja employer branding
- Kampania Rekrutacyjna Offline
- Kampania Internetowa
- Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
- Strategia Employer Branding do 100 tys. PLN
- Strategia Employer Branding pow. 100 tys.
Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020
W kategorii Strategia employer branding powyżej 100 tys.
Zwycięzca: EY Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Jeronimo Martins Polska (Biedronka)
Wyróżnienie: Deloitte
W kategorii Strategia employer branding do 100 tys.
Zwycięzca: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
Wyróżnienie: RST Software Masters
Wyróżnienie: KMD Poland
W kategorii Wewnętrzna kampania wizerunkowa
Zwycięzcy: McDonald’s Polska oraz Jeronimo Martins Polska (Biedronka)
Wyróżnienie: Volvo Polska
Wyróżnienie: Netguru
Wyróżnienie: IKEA Retail
Wyróżnienie: Arvato Supply Chain Solutions w Polsce
W kategorii Kampania internetowa
Zwycięzca: PwC Polska
Wyróżnienie: : Capgemini Polska
Wyróżnienie: Coca Cola HBC Polska
Wyróżnienie: Sky Distribution
Wyróżnienie: Nationale Nederlanden
Wyróżnienie: PZU
W kategorii Kampania rekrutacyjna offline
Zwycięzca: LIDL Polska
Wyróżnienie: UBS
Wyróżnienie:Atos Poland Global Services
W kategorii Innowacja EB
Zwycięzca nie został wyłoniony
Wyróżnienie: Budimex
Wyróżnienie: Żabka Polska
Wyróżnienie: PwC
W kategorii Film rekrutacyjny / wizerunkowy
Zwycięzca: Schulz brand friendly
Wyróżnienie: LIDL Polska
Wyróżnienie: Samsung Electronics Polska
Wyróżnienie: Mamo Pracuj
W kategorii Strona / Zakładka kariera / Landing page
Zwycięzca: British American Tobacco Polska
Wyróżnienia: Oknoplast
Wyróżnienie: AmRest (Starbucks)
Wyróżnienie: Transition Technologies
Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym! Serdeczne podziękowania i gratulacje kierujemy również do pozostałych, którzy zgłosili prace do konkursu. Wszystkim należą się ogromne brawa!
—
Kontakt:
Julia Bojanowska | HRM Institute
Specjalista ds. Komunikacji i EB
julia.bojanowska@hrminstitute.pl, kom. +48 535 140 135