Kokurs EBEA
Poznaj zwycięzców konkursu Employer Branding Excellece Awards 2022

Poznaj zwycięzców konkursu Employer Branding Excellece Awards 2022

9 czerwca 2022 podczas Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2022 zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employerbrandingowe ostatnich 12 miesięcy. Konkurs EBEA został zorganizowany już po raz jedenasty, a jego główną ideą jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali specjalnie dla konkursu zaprojektowane i ręcznie wykonane statuetki Łucznika.

W skład Jury konkursu EBEA 2022 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Adrian Gamoń, Maja Gojtowska, Dominik Górka, Monika Kantowicz-Gdańska, Paulina Mazur i Adam Piwek.

To, co nas jako organizatorów cieszy, to rosnąca z roku na rok ilość ciekawych projektów pracodawców. Wierzymy, że dzięki tym wszystkim inicjatywom wszyscy wygrywają – firmy, pracownicy, kandydaci, klienci, a także biznes. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych aż 150 projektów, więc przed Jury stało naprawdę trudne zadanie wyłonienia spośród nich najlepszych.

Projekty można było zgłaszać w 9 kategoriach:

  • Strategia EB do 100 tys. zł
  • Strategia EB powyżej 100 tys. zł
  • Kampania Online
  • Kampania Offline
  • Kampania Wewnętrzna
  • Innowacja Employer Branding
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy
  • Strona/zakładka kariery
  • Kreacja graficzna (key visual) – nowa kategoria w 2022

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!

nagrodzeni EBEA 2022

Gratulujemy wszystkim pozostałym pracodawcom, którzy zgłosili prace do konkursu. Formuła konkursu sprawia, że nie da się nagrodzić wszystkich, ale każdemu należą się ogromne brawa za podejmowanie wysiłków tworzenia coraz lepszych miejsc pracy!

Zapraszamy do kolejnych edycji konkursu.

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2022:

Kategoria: STRATEGIA EB pow. 100 TYS.

Zwycięzca: T-Mobile Polska

Wyróżnienia:

  • Grupa LUX MED
  • Orange Polska

Kategoria: STRATEGIA EB do 100 TYS.

Zwycięzca: FM Polska

Wyróżnienie: Vogue Travel

Kategoria: KAMPANIA ONLINE

Zwycięzca: nie przyznano głównej nagrody w tej kategorii

Wyróżnienia:

  • Amazon Fulfillment
  • Atos Poland Global Services
  • Biedronka (Jeronimo Martins Polska)
  • Deloitte
  • Lidl Polska
  • mBank i agencja wykonawcza Linkleaders za kampanię „MIT czy HIT”
  • mBank i agencja wykonawcza Linkleaders za kampanię „Trafiaj po nitce do kłębka”
  • Orange Polska
  • PZU
  • The Knights of Unity

Kategoria: KAMPANIA OFFLINE

Zwycięzca: Philip Morris w Polsce

Wyróżnienia:

  • Allegro
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i Pracownia EB
  • Sii
  • Żabka Polska

Kategoria: KAMPANIA WEWNĘTRZNA

Zwycięzca: BNP Paribas Bank Polska

Wyróżnienia:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego
  • BNP Paribas Bank Polska
  • Budimex
  • Lotte Wedel
  • Nokia Solutions and Networks
  • ValueLogic
  • Żabka Polska

Kategoria: INNOWACJA EMPLOYER BRANDING

Zwycięzca: Pepco Poland

Wyróżnienia:

  • BNP Paribas Bank Polska
  • Capgemini Polska
  • NO FLUFF JOBS
  • Tradedoubler
  • TRAFFIT

Kategoria: FILM WIZERUNKOWY

Zwycięzca: Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

Wyróżnienia:

  • Investa
  • mBank i agencja wykonawcza Linkleaders
  • PROCAM Polska

Kategoria: STRONA/ZAKŁADKA KARIERA/LANDING PAGE

Zwycięzca: Lidl Polska

Wyróżnienia:

  • (Biedronka) Jeronimo Martins Polska
  • Codewise
  • mBank i agencja wykonawcza Linkleaders
  • PROCAM Polska
  • Tidio Poland

Kategoria: KREACJA GRAFICZNA (KEY VISUAL)

Zwycięzca: Allegro

Wyróżnienia:

  • Booksy International
  • Deloitte
  • Geberit Polska
  • HEINEKEN Global Shared Services
  • Żabka Polska

Szczegóły na temat konkursu znajdziecie na stronie www.employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea

Case study nagrodzonych projektów będziemy prezentować  już wkrótce na naszym blogu. Artykuły na temat projektów z poprzednich lat znajdziecie tutaj.