9 czerwca 2022 podczas Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2022 zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employerbrandingowe ostatnich 12 miesięcy. Konkurs EBEA został zorganizowany już po raz jedenasty, a jego główną ideą jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali specjalnie dla konkursu zaprojektowane i ręcznie wykonane statuetki Łucznika.
W skład Jury konkursu EBEA 2022 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Adrian Gamoń, Maja Gojtowska, Dominik Górka, Monika Kantowicz-Gdańska, Paulina Mazur i Adam Piwek.
To, co nas jako organizatorów cieszy, to rosnąca z roku na rok ilość ciekawych projektów pracodawców. Wierzymy, że dzięki tym wszystkim inicjatywom wszyscy wygrywają – firmy, pracownicy, kandydaci, klienci, a także biznes. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych aż 150 projektów, więc przed Jury stało naprawdę trudne zadanie wyłonienia spośród nich najlepszych.
Projekty można było zgłaszać w 9 kategoriach:
- Strategia EB do 100 tys. zł
- Strategia EB powyżej 100 tys. zł
- Kampania Online
- Kampania Offline
- Kampania Wewnętrzna
- Innowacja Employer Branding
- Film rekrutacyjny / wizerunkowy
- Strona/zakładka kariery
- Kreacja graficzna (key visual) – nowa kategoria w 2022
Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!
Gratulujemy wszystkim pozostałym pracodawcom, którzy zgłosili prace do konkursu. Formuła konkursu sprawia, że nie da się nagrodzić wszystkich, ale każdemu należą się ogromne brawa za podejmowanie wysiłków tworzenia coraz lepszych miejsc pracy!
Zapraszamy do kolejnych edycji konkursu.
Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2022:
Kategoria: STRATEGIA EB pow. 100 TYS.
Zwycięzca: T-Mobile Polska
Wyróżnienia:
- Grupa LUX MED
- Orange Polska
Kategoria: STRATEGIA EB do 100 TYS.
Zwycięzca: FM Polska
Wyróżnienie: Vogue Travel
Kategoria: KAMPANIA ONLINE
Zwycięzca: nie przyznano głównej nagrody w tej kategorii
Wyróżnienia:
- Amazon Fulfillment
- Atos Poland Global Services
- Biedronka (Jeronimo Martins Polska)
- Deloitte
- Lidl Polska
- mBank i agencja wykonawcza Linkleaders za kampanię „MIT czy HIT”
- mBank i agencja wykonawcza Linkleaders za kampanię „Trafiaj po nitce do kłębka”
- Orange Polska
- PZU
- The Knights of Unity
Kategoria: KAMPANIA OFFLINE
Zwycięzca: Philip Morris w Polsce
Wyróżnienia:
- Allegro
- BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i Pracownia EB
- Sii
- Żabka Polska
Kategoria: KAMPANIA WEWNĘTRZNA
Zwycięzca: BNP Paribas Bank Polska
Wyróżnienia:
- Bank Gospodarstwa Krajowego
- BNP Paribas Bank Polska
- Budimex
- Lotte Wedel
- Nokia Solutions and Networks
- ValueLogic
- Żabka Polska
Kategoria: INNOWACJA EMPLOYER BRANDING
Zwycięzca: Pepco Poland
Wyróżnienia:
- BNP Paribas Bank Polska
- Capgemini Polska
- NO FLUFF JOBS
- Tradedoubler
- TRAFFIT
Kategoria: FILM WIZERUNKOWY
Zwycięzca: Biedronka (Jeronimo Martins Polska)
Wyróżnienia:
- Investa
- mBank i agencja wykonawcza Linkleaders
- PROCAM Polska
Kategoria: STRONA/ZAKŁADKA KARIERA/LANDING PAGE
Zwycięzca: Lidl Polska
Wyróżnienia:
- (Biedronka) Jeronimo Martins Polska
- Codewise
- mBank i agencja wykonawcza Linkleaders
- PROCAM Polska
- Tidio Poland
Kategoria: KREACJA GRAFICZNA (KEY VISUAL)
Zwycięzca: Allegro
Wyróżnienia:
- Booksy International
- Deloitte
- Geberit Polska
- HEINEKEN Global Shared Services
- Żabka Polska
Szczegóły na temat konkursu znajdziecie na stronie www.employerbrandingsummit.pl/konkurs-ebea
Case study nagrodzonych projektów będziemy prezentować już wkrótce na naszym blogu. Artykuły na temat projektów z poprzednich lat znajdziecie tutaj.