Znaczenie marki pracodawcy rośnie w siłę. Rynek pracy stawia przed pracodawcami wyzwanie: jak dotrzeć do właściwych kandydatów, zainteresować ich ofertą i skłonić do zaaplikowania na otwarty wakat. Kandydaci, coraz bardziej świadomi swoich oczekiwań i preferencji, zanim zdecydują się na wysłanie swojej oferty, sprawdzają informacje o pracodawcach w wielu źródłach.
To dlatego organizacje coraz więcej uwagi poświęcają działaniom employerbrandingowym, tworząc całe strategie i kampanie wizerunkowe. Należy chwalić się swoimi osiągnięciami i prowadzonymi działaniami, bo to może być argument, który przeważy o wyborze firmy przez kandydatów. A jak wiadomo, posiadanie utalentowanych pracowników w firmie przekłada się na budowanie przewagi konkurencyjnej i wzrost zyskowności.
Firmy coraz częściej zauważają zależność między markami produktów a marką pracodawcy. Warto chwalić się nie tylko wielkością sprzedaży i osiągnięciami marketingowymi, ale także marką pracodawcy. Nasz konkurs to dobra przestrzeń, by pokazać swoje osiągnięcia, pochwalić się prowadzonymi działaniami i dać się docenić przez kandydatów. Zapraszamy do udziału!
Pokaż, że Twoje działania zasługują na nagrodę
Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Firmy muszą zaplanować swoje działania i cele strategiczne, a później operacyjne, z określonym budżetem i wybranymi kanałami komunikacyjnymi, które pozwolą osiągnąć cele biznesowe.
Dzięki rosnącemu zainteresowaniu employer brandingiem nagrody employerbrandingowe spotykają się z ogromną uwagą zarówno mediów, jak i korporacji. Są też sygnałem dla kandydatów, że firma dba o pracowników. Warto wziąć udział w rywalizacji i pochwalić się swoimi sukcesami, a może także zainspirować się innymi pomysłami.
Employer Branding Excellence Awards 2019
W 2019 r. odbędzie się już ósma edycja konkursu Employer Branding Excellence Awards, którego ideą jest nagrodzenie najlepszych praktyk z zakresu employer brandingu w Polsce.
Kategorie konkursowe:
- Strategia employer branding
2. Kampania internetowa
3. Kampania off-line
4. Wewnętrzna kampania wizerunkowa
5. Innowacja employer branding
6. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
7. Strona / zakładka kariery / landing page
Zgłoszenia do konkursu 2019
Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od maja 2018 do maja 2019 prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników, a także chcą być inspiracją dla innych. Udział w konkursie mogą brać również agencje i inne podmioty.
Sprawdź wskazówki, jak przygotować prezentację konkursową.
Termin zgłoszenia prac: 10 maja 2019 r.
Szczegółowe informacje, regulamin oraz prezentacja konkursowa są dostępne na stronie www.ebsummit.pl.
Wręczenie nagród
Ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii nastąpi podczas gali konkursu na Konferencji EB Summit 2019 w dniu 5 czerwca 2019 r. w Warszawie.
Zapraszamy do udziału w konferencji!
Więcej na www.ebsummit.pl.
Zwycięzcy EBEA 2018
Strategia EB: IKEA Retail
Kampania off-line: Lidl Polska
Innowacja EB: PwC Polska
Kampania internetowa: Future Processing
Wewnętrzna kampania wizerunkowa: VELUX Polska
Strona / zakładka kariery: FreshMail
Film rekrutacyjny / wizerunkowy: Future Processing