Szkolenie
Docenianie i feedback
Docenianie pracowników na co dzień jest podstawą skutecznego zarządzania dla coraz większej liczby firm. Znacznie większą uwagę zwraca się również na to, żeby doświadczenia pracowników (ang. employee experience) były jak najlepsze. A dzisiaj, gdy rywalizacja o najlepszych kandydatów nasila się, pokazanie jak organizacje doceniają swoich pracowników stało się ważniejsze niż kiedykolwiek. Docenianie pracowników i dobry feedback już zawsze będą ważne w pracy!
Czego dowiesz się ze szkolenia?
W czasie szkolenia dowiesz się, dlaczego docenianie i feedback są teraz wyjątkowo ważne w pracy, nauczysz się odróżniać docenianie od chwalenia, poznasz metody doceniania w pracy (również te niskokosztowe i bezkosztowe), a także dowiesz się jak wprowadzić strategię doceniania i feedbacku w firmie.
Ramowy harmonogram
- Demografia i oczekiwania kandydatów na rynku pracy
- Motywowanie, docenianie, ocenianie, feedback w pracy – porządek w definicjach
- Transparentność doceniania, docenianie vs chwalenie
- Strategia doceniania i feedbacku vs strategia biznesowa firmy
- Trzy poziomy strategicznego doceniania: codzienne, nieformalne i formalne
- Języki doceniania w pracy
- Metodologia skutecznego feedbacku w firmie
- Odpowiedzialność kierownictwa w tworzeniu strategii doceniania i feedbacku w firmie
- Strategia doceniania w firmach (planowanie, cele strategii (SMART), formy doceniania, narzędzia/aplikacje, częstotliwość, komunikacja)
- Niskokosztowe i/lub bezkosztowe sposoby doceniania w firmie
- Skuteczne docenianie i feedback zespołu współpracującego zdalnie
- Docenianie a czas, czyli długoterminowe kształtowanie kultury doceniania w zespołach w praktyce
Harmonogram szkoleń:
Nowe szkolenia już wkrótce!