Employer branding zaczyna się od środka. Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie, o czym pracodawcy zdają się często zapominać. Obietnice bez pokrycia składane kandydatom szybko zostaną zdemaskowane, jeśli nie mają odzwierciedlenia wewnątrz firmy. Każdy etap pracy pracownika jest ważny i wymaga atencji employer brandingowej, dlatego nie wolno zapominać o strategii EB wewnątrz firmy. Nasze szkolenie to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą w planowany sposób tworzyć i realizować strategię EB wewnątrz organizacji, troszcząc się o pracowników od początku do końca ich pracy w firmie.

 

Czego dowiem się ze szkolenia?

W czasie szkolenia poznasz na konkretnych przykładach, jak na każdym etapie kontaktu z kandydatami i pracownikami budować markę pracodawcy. Nauczysz się liczyć koszty utraty pracowników, a także mierzyć efektywność działań wewnętrznych.  kosztuje rezygnacja pracownika z pracy.

Ramowy harmonogram

Przedstawienie planu szkolenia, prowadzącego i uczestników spotkania.
Ustalenie celów szkolenia.

Kluczowe elementy cyklu życia pracownika w organizacji a employer branding.

Koszt rotacji pracowników – ile kosztuje utrata pracownika?

Strategie rekrutacyjne:
• Sprzedaż oferty rekrutacyjnej niczym sprzedaży kampanii
• Tworzenie programów referencyjnych
• Obecność w społecznościach internetowych
• Budowa marki, która będzie magnesem dla talentów

Kluczowe narzędzia do tworzenia skutecznych działań wizerunkowych wewnętrznych i zewnętrznych.

Wywiad / Proces zatrudniania
Jak budować markę pracodawcy już przy zatrudnianiu nowego pracownika? Przygotowanie pytań do wywiadu; Rozmowa kandydata z Tobą; Wskazówki, które pomogą Ci odnieść sukces; Praktyki i staże

Onboarding pokolenia Millenium i młodszych pracowników
Zrozumieć pokolenie Y; Aklimatyzacja kandydatów; Oferta work-life balance;
Bądź liderem a nie autorytetem

Rozwój zawodowy
Znaczenie feedbacku; Ocenianie i ewaluacja pracy; Angażowanie; Motywowanie; Szkolenie; Rozwój

Off–boarding
Czym jest Off–boarding? Dlaczego Off–boarding jest ważny? Stworzenie spójnego procesu utrzymywanie relacji zawodowych po odejściu pracownika z pracy; Stworzenie programu alumni

Analiza ciekawych case studies z Polski i Europy.
Pytania i odpowiedzi.

Harmonogram szkoleń:

Employer branding wewnętrzny – online na żywo

Data szkolenia:
11/03/2021
Miejsce / online
online
Wolne miejsca
5
Czas szkolenia
9.00-16.00
Cena:
690,00 netto, 848,70 brutto netto 848.7zł brutto