
Szkolenie
Komunikacja marki pracodawcy
Sztuka komunikowania marki pracodawcy jest jednym z ważniejszych aspektów employer brandingu. Nawet jeśli mamy przygotowaną rewelacyjną kampanię wizerunkową czy rekrutacyjną, a nie mamy dobrze zaplanowanej komunikacji do naszych odbiorców, efekt naszych działań może być mizerny. Szkolenie to propozycja dla tych, którzy chcą nauczyć się efektywnej komunikacji z kandydatami i pracownikami. Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
W czasie szkolenia nauczysz się określać grupy docelowych odbiorców komunikatów, dowiesz się, jak zaplanować komunikację z odbiorcami, żeby dotarły do nich odpowiednie informacje, a także poznasz kanały komunikacji, zasady tworzenia treści i inspiracje do ich tworzenia.
Ramowy harmonogram
Start
Trendy w komunikacji marki pracodawcy.
Analiza sytuacji wyjściowej
Analiza dotychczasowych działań komunikacyjnych marki pracodawcy.
Analiza działań konkurencji.
Wyznaczanie celów
Potrzeby pracodawcy i cele do osiągnięcia.
Czy znasz swoich odbiorców?
Kluczowi odbiorcy Twojej komunikacji. Tworzenie person.
Odbiorcy wewnętrzni – pracownicy chcą wiedzieć.
Kanały komunikacji
Kanały komunikacji. Audyt posiadanych kanałów.
Dobór kanałów do grup docelowych.
Tworzenie treści angażujących odbiorców
Formy prezentowania treści i segmentacja.
Skąd czerpać inspiracje?
Jak pisać, żeby czytali?
Najważniejsze zasady pisania treści.
Treści tworzone przez pracowników.
Planowanie i narzędzia
Narzędzia przydatne w tworzeniu i dystrybucji treści.
Mierniki efektywności
Analiza skuteczności działań komunikacyjnych (KPI’s).
Monitoring działań.
Kryzysy w komunikacji
Komunikacja kryzysowa
Dobre praktyki
Harmonogram szkoleń:
Nowe szkolenia już wkrótce!