Kokurs EBEA
Wyniki konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021

Wyniki konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021

Podczas jubileuszowej 10. Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021, która odbyła się 9 września 2021 r., zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employerbrandingowe ostatnich 12 miesięcy.  

Ideą konkursu, który został zorganizowany przez HRM Institute już po raz dziesiąty, jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce oraz szerzenie dobrych praktyk, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych pracodawców. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali zaprojektowane specjalnie dla konkursu i ręcznie wykonane statuetki łucznika. W skład Jury konkursu EBEA 2021 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Maja Gojtowska, Monika Kantowicz-Gdańska, Paulina Mazur, Adrian Gamoń i Adam Piwek.

Na przestrzeni dziesięciu lat trwania konkursu w polskim employer brandingu zmieniło się naprawdę sporo. Podkreśla Anna Macnar, CEO HRM Institute. Liczba pracodawców realizujących projekty EB wzrosła niesamowicie! Coraz więcej firm dba o swoją markę i łączy cele biznesowe z celami rekrutacyjnymi. W pierwszym konkursie Employer Branding Excellence Awards było ponad trzydzieści zgłoszeń, a w tym roku ponad sto trzydzieści. Znacząco rośnie również jakość projektów i Jury ma coraz trudniejsze zadanie, żeby wyłonić zwycięzców i nagrodzonych. W jubileuszowej edycji konkursu nagrodziliśmy i wyróżniliśmy bardzo dużo projektów, a chciałoby się jeszcze więcej…

Kategorie konkursu Employer Branding Excellence Awards

Nagrody zostały przyznane w ośmiu kategoriach:

  • Strona/zakładka kariery
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy
  • Innowacja employer branding
  • Kampania Rekrutacyjna Offline
  • Kampania Internetowa
  • Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
  • Strategia Employer Branding do 100 tys. PLN
  • Strategia Employer Branding pow. 100 tys. PLN

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021:

Kategoria Strategia employer branding powyżej 100 tys.

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce

Kategoria Strategia employer branding do 100 tys.

Zwycięzca: Allegro

Wyróżnienia:

  • Eurocash
  • Nationale-Nederlanden
  • UBS

Kategoria Kampania wewnętrzna

Zwycięzcy:

  • Agencja Ancymony (Schulz)
  • Netguru

Wyróżnienia:

  • Atos Poland Global Services
  • BNP Paribas
  • Clearcode S.A.
  • Credit Agricole Bank Polska
  • Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
  • Jeronimo Martins Polska S.A. Biedronka
  • Lidl Polska
  • Orbico
  • Ringier Axel Springer Polska
  • Robert Bosch

Kategoria Kampania online

Zwycięzca: Orange Polska 

Wyróżnienia:

  • Coca – Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
  • Deloitte
  • ING Tech Poland
  • PZU
  • Jastrzębska Spółka Węglowa
  • Jeronimo Martins Polska, Biedronka
  • Lidl Polska
  • mBank
  • Merixstudio
  • Nationale-Nederlanden
  • Nordea
  • Tigers

Kategoria Kampania offline

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:

  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
  • IKEA Polska

Kategoria Innowacja employer branding

Zwycięzcy:

  • Jastrzębska Spółka Węglowa
  • Ten Square Games

Wyróżnienia:

  • BASF Polska
  • mBank
  • Merixstudio
  • Orange Polska
  • Data Art

Kategoria Strona internetowa/ landing page

Zwycięzca: Netguru

Wyróżnienia:

  • DGS Poland
  • Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
  • Philip Morris w Polsce

Kategoria Film wizerunkowy

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:

  • mBank
  • Orange

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym! Podziękowania i gratulacje kierujemy również do pozostałych pracodawców, którzy zgłosili prace do konkursu. Należą im się ogromne brawa! Zapraszamy do kolejnych edycji konkursu. Opisy projektów będziemy publikować na blogu HRM Institute.