Autorzy

Publikacja jest zbiorem autorskich artykułów napisanych przez czołowych polskich ekspertów employerbrandingowych i marketingowych, pod redakcją Anny Macnar.

Autorzy:

Patryk Adamczyk, Piotr Alberski, Julia Bojanowska, Marlena Chojecka-Bek, Katarzyna Czajkowska, Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Tomasz Duda, Magdalena Gawłowska-Bujok, Magdalena Gładysz, Maja Gojtowska, Dominik Górka, Iwona Grochowska, Maciej Hassa, Mateusz Jabłonowski, Justyna Jedlińska, Adrian Juchimiuk, Monika Kantowicz-Gdańska, Joanna Kotzian, Aleksandra Kręgielska-Rolla, Maciej Kwaśniewicz, Anna Ledwoń-Blacha, Anna Łabno-Kucharska, Anna Macnar, Adrian Martinez, Anna Mikulska, Szymon Motławski, Alicja Mroczkowska, Dagmara Pakulska, Urszula Podraza, Aleksandra Przegalińska, Maciej Radziemski, Katarzyna Rząsa, Edyta Sander, Agata Sikora-Witkowska, Daria Siwka, Jakub Smarz, Marcin Sokołowski, Marta Śliwińska, Marzena Strzelczak, Joanna Tonkowicz, Adam Wąsik, Jan Zając, Urszula Zając-Pałdyna, Barbara Zych, Olga Żółkiewicz, Klaudia Żyłka

PARTNERZY ZŁOCI

Logotyp Biedronka

Logotyp Lidl

Logotyp Sharebee

Logotyp XOMEDIA

PARTNERZY SREBRNI

Logotyp Merchup

Premiera publikacji: listopad 2023

 

SIŁA MARKI PRACODAWCY

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, przyciągnięcie i utrzymanie najlepszych talentów jest kluczowe dla sukcesu każdej organizacji. Publikacja SIŁA MARKI PRACODAWCY kierowana jest do liderów firm, menedżerów HR oraz wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć, dlaczego marka pracodawcy staje się kluczowym czynnikiem konkurencyjności na rynku pracy.

Prezentowana książka odkrywa tajemnice budowy i wzmocnienia marki pracodawcy. Autorzy, eksperci w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu, przekazują niezbędne narzędzia i strategie, które pozwolą twojej firmie wykorzystać pełen potencjał employer brandingu. 

SIŁA MARKI PRACODAWCY to nie tylko książka, to przewodnik dla każdego lidera, który pragnie zbudować trwałą i konkurencyjną przewagę na rynku pracy. Poznaj sekrety employer brandingu i przekształć swoją firmę w atrakcyjnego pracodawcę, który przyciąga, angażuje i zatrzymuje największe talenty.

Premiera publikacji: listopad 2023
Dla kogo jest ta książka: książka jest skierowana do specjalistów EB, HR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji, marketingu oraz prezesów i właścicieli firm. Działania employerbrandingowe są ważne dla każdej branży i wielkości firmy, organizacji publicznych i NGO. Innymi słowy jest to książka dla wszystkich, dla których temat dbania o markę pracodawcy jest bliski – niezależnie od branży, wielkości firmy i charakteru działalności.

Nie czekaj! Zamów już teraz i stań się pracodawcą z wyboru.

Cena regularna: 139 PLN

Pobierz spis treści

Pozostańmy w kontakcie!