2 dni intensywnych warsztatów / 6 modułów / Employer branding z wyższej półki

 

Akademia Ekspertów EB

Czyli dwa intensywne dni warsztatowe, które pozwolą uczestnikom na zgłębienie fundamentów employer brandingu, nabycie kluczowych kompetencji liderów kształtowania wizerunku pracodawcy oraz doskonalenie praktyk organizacyjnych na poziomie eksperckim. Poszczególne moduły obejmują obszary tematyczne opracowane przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, z udziałem ekspertów-praktyków reprezentujących najbardziej uznanych pracodawców w Polsce. Na zakończenie uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia kursu.

 

Formuła warsztatowa praca nad własnymi tematami.
Małe grupy 6-12 osób, co pozwala każdemu brać czynny udział w szkoleniu.
Możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami.
Narzędzia, szablony i 2 godziny konsultacji online
Wiedza do wykorzystania od ręki. Certyfikat.

Harmonogram warsztatów

Program Akademii Ekspertów EB obejmuje 6 modułów:
1. Fundamenty employer brandingu – 1h
2. Strategia employer branding A-Z – 5h
3. Komunikacja marki pracodawcy – 5h
4. Mierzenie skuteczności działań EB – 1h
5. Kluczowe kompetencje eksperta EB – 1h
6. Najlepsze praktyki – 1 h

Podczas spotkań przedstawimy zarówno dawkę porządkującej wiedzy teoretycznej jak i praktyczne rozwiązania do wykorzystania w firmie od ręki.

 

Moduły Akademii Ekspertów EB

Fundamenty employer brandingu
1. Trendy i wyzwania rynku.
2. Czynniki zewn. i wewn. wpływające na atrakcyjność i wartość marki.
3. Projekt EB w organizacji.
4. Audyt EB pracodawcy na start.
5. Zespół projektowy EB wewnątrz organizacji.
6. Candidate kontra Client experience.
Strategia employer branding A-Z
1. Strategiczne zarządzanie marką pracodawcy.
2. Badania i narzędzia wspierające opracowanie strategii employer brandingowej.
3. Strategiczna analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego organizacji.
4. Grupy targetowe. Analiza konkurencji.
5. Opracowanie EVP marki pracodawcy.
Komunikacja marki pracodawcy cz.1
External branding
1. Proces kształtowania wizerunku na zewnątrz organizacji.
2. Dobór narzędzi komunikacji (on-line i offline) w employer brandingu do grupy docelowej.
3. Strategia komunikacji EB dla poszczególnych grup targetowych.
4. Kluczowe kanały komunikacji z talentami.
5. Mobilne narzędzia employer brandingowe. 6. Tworzenie planu komunikacji działań w rocznym cyklu.
Komunikacja marki pracodawcy cz. 2
Internal branding
1. Employer branding a cykl życia pracownika w organizacji (od onbordingu do exit interview).
2. Komunikacja wewnętrzna w utrzymywaniu najlepszych pracowników.
3. Znaczenie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy.
4. Kanały komunikacji wewnętrznej.
5. Tworzenie planu komunikacji działań w rocznym cyklu.
Komunikacja marki pracodawcy cz. 3
Storyteling w EB
1. Kluczowe składniki dobrej opowieści employer brandingowej.
2. Kluczowe elementy storytellingu.
3. Rodzaje historii firmowych i ich wpływ na markę pracodawcy.
4. Dobór opowieści do potrzeb organizacji.
5. Wiarygodność i emocje w storytellingu.
6. Dobór kanałów komunikacji historii pracodawcy.
Mierzenie skuteczności działań EB
1. Wybór mierników efektywności marki pracodawcy.
2. Efektywność działań employer brandingowych: zwrot z inwestycji, KPI, ROI.
3. Ewaluacja i doskonalenie strategii.
Kluczowe kompetencje eksperta EB
1. Strategia biznesowa firmy a strategia EB.
2. Doskonalenie kompetencji experta EB w organizacji.
3. Tworzenie dokumentu strategii EB.
Najlepsze praktyki EB
1. Najlepsze praktyki liderów employer brandingowych w Polsce i na świecie.
2. Nowości i ciekawostki EB.

Terminy i lokalizacje Akademii

Akademia Ekspertów EB, Warszawa, stacjonarnie (28/29.11.2024)

Data szkolenia:
28/11/2024 - 29/11/2024
Miejsce / online
Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
Wolne miejsca
1
Czas szkolenia
9.00-15.30
Cena:
2.500,00 netto, 3.075,00 brutto netto 3075zł brutto

Akademia Ekspertów EB, Warszawa, stacjonarnie (16/17.01.2025)

Data szkolenia:
16/01/2025 - 17/01/2025
Miejsce / online
Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
Wolne miejsca
Czas szkolenia
9.00-15.30
Cena:
2.500,00 netto, 3.075,00 brutto netto 3075zł brutto

Szkolenia jednodniowe

 

Interesuje cię zdobycie wiedzy z jednego konkretnego tematu? Zapraszamy na szkolenia jednodniowe otwarte. Do wyboru masz cztery tematy szkoleń w formule stacjonarnej i online na żywo.

 

Poznaj Trenerkę

Anna Macnar
Anna Macnar
CEO w HRM Institute,
Country Managing Partner Universum

Doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, budowania strategii i komunikacji marki, zarządzania talentami i marketingu HR.

Konsultantka, szkoleniowiec, trener i wykładowca (m.in.: SGH i AGH). Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Miłośniczka twardych danych, liczenia i sprawdzania efektów działań. Pomysłodawczyni i organizatorka branżowych wydarzeń, badań i konkursów. Od lat śledzi trendy EB, prowadzi autorskie badania, dzieli się wiedzą i doradza czołowym pracodawcom. Oferowana wiedza inspiruje uczestników do wprowadzenia działań w swoich firmach!

Anna Macnar
anna.macnar@hrminstitute.pl
Tel. +48 500 041 562