Strategia EB

 

Strategie employer brandingowe

Posiadanie strategii EB przynosi pracodawcom wiele korzyści, jak chociażby łatwość przyciągania talentów, lepsze dopasowanie kandydatów do kultury organizacyjnej firmy czy zmniejszenie rotacji pracowników. Pomożemy Ci w opracowaniu kompleksowej strategii lub jej wybranych elementów.

Przykładowe działania w ramach opracowania strategii:

Analiza marki pracodawcy (wewnętrzna i zewnętrzna)

W tym: audyt dokumentów, procedur i procesów HR, analiza wyników badań wewnętrznych, przeprowadzenie badania wewnętrznego i zewnętrznego marki pracodawcy, sprawdzenie pozycji rankingowych pracodawcy, wyników badań jakościowych przeprowadzonych wśród profesjonalistów i studentów.

Analiza grup docelowych

Zdefiniowanie najważniejszych grup targetopwych wewnętrznych i  zewnętrznych (persony) i ustalenie kanałów komunikacji najlepiej do nich dopasowanych

Analiza działań konkurencji

ustalenie konkurencji rekrutacyjnej, widoczność w sieci, analiza prowadzonych działań związanych z budowaniem marki pracodawcy i wykorzystywanych kanałów komunikacji

Programy onboarding

nieodpowiednie wprowadzenie kandydatów do firmy często prowadzi do szybkiej rezygnacji z pracy, dlatego warto przygotować taki program onboardingowy, dzięki któremu nowy pracownik szybko odnajdzie się w firmie i poczuje, że to jego miejsce

Opracowanie Employer Value Proposition

identyfikacja kluczowych wartości posiadanych przez firmę, które będą komunikowane kandydatom

Programy ambasadorów marki

wewnętrzni i zewnętrzni ambasadorowie marki pracodawcy są dobrym i wiarygodnym źródłem informacji na temat pracy w firmie

Warsztaty wewnętrzne

 

Warsztaty employer branding wewnętrzne

w czasie warsztatów wraz z zespołem zaangażowanym w opracowanie strategii analizujemy wyniki badań, wypracowujemy rekomendacje EVP, identyfikujemy kluczowe grupy targetowe, opracowujemy mierniki efektywności itp.

Warsztaty doceniania i feedbacku

warsztaty zamknięte dla kadry zarządzającej, których celem jest wypracowanie w organizacji kultury doceniania oraz określenie zasad udzielania informacji zwrotnych.

Warsztaty szyte na miarę

warsztaty dopasowane do aktualnych potrzeb organizacji – przykładowe tematy znajdziesz tutaj

Konsultacje online

jeśli masz pytania dotyczące employer brandingu, czy szerzej – brandingu, chcesz podjąć działania wizerunkowe lub kampanie (wewnętrzne i zewnętrzne), a nie masz pewności, od czego zacząć lub jaki zakres powinny obejmować twoje działania, zapraszamy na konsultacje, w czasie których doradzimy ci i pomożemy rozwiać wątpliwości.

Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe

Kampanie wizerunkowe wewnętrzne i zewnętrzne

Często pracodawcy dysponują ciekawą ofertą dla kandydatów i pracowników, o której nie wiedzą najbardziej zainteresowani. Wspólnie z nami opracujesz kampanie  wizerunkową, które pokażą mocne strony twojej firmy jako pracodawcy.

Kampanie rekrutacyjne

Pomożemy ci dotrzeć z informacją o ofercie do odpowiednich  kandydatów. Opracujemy hasła promocyjne, layouty reklam, zaprojektujemy ścianki na targi, roll-upy, ulotki, infografiki, gadżety reklamowe i inne potrzebne materiały.

Strony kariery

Twoja organizacja nie ma strony karierowej, z której kandydaci mogą dowiedzieć się, jak wygląda praca w firmie, proces rekrutacji i innych ważnych dla kandydatów informacji? A może ma stronę kariery, ale taką, o której od lat mówisz, że właśnie ją zmieniacie? Pomożemy ci opracować stronę kariery lub landing page do kapanii, które zainteresują kandydatów i na której znajdą wszystkie potrzebne im informacje.

Usługi kreatywne

 

Stała obsługa graficzna

oferujemy obsługę graficzną opartą o rozliczenie ryczałtowe, w ramach której dostarczymy twojej organizacji materiały graficzne niezbędne do działań komunikacyjnych i wizerunkowych.

Identyfikacja wizualna

Tworzymy layouty do kampanii, stron internetowych, materiałów do druku – od bannerów internetowych, przez foldery, po billboardy.

Tworzenie komunikacji marki

opracowanie strategii komunikacji marki, ramowego rocznego planu wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacyjnych, wykorzystywanych kanałów itp.

Storytelling

Każda organizacja ma swoją historię, a komunikacja oparta o storytelling jest najbardziej efektywna i skuteczna. Pomożemy ci znaleźć i opowiedzieć te historie.

Media społecznościowe

Prowadzenie profili karierowych organizacji w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram) – opracowanie planu komunikacji, treści postów i grafik.