WDRAŻANIE WARTOŚCI TO SZTUKA, czyli o kreowaniu kultury organizacyjnej w Albedo Marketing
Pracownicy nierzadko postrzegają wartości firmowe jako odgórnie narzucone, mało angażujące i pozbawione realnego wpływu na ich codzienną pracę.
Pracownicy nierzadko postrzegają wartości firmowe jako odgórnie narzucone, mało angażujące i pozbawione realnego wpływu na ich codzienną pracę.
Wszyscy zgadzamy się dziś co do tego, że posiadanie strategii jest kluczem do realizacji skutecznego employer brandingu. Ustalony kierunek działania ułatwia planowanie i podejmowanie decyzji, a także skupia naszą uwagę na właściwych zagadnieniach.
O przyszłości biznesu i rynku pracy w kontekście dynamicznego rozwoju AI – z prof. Aleksandrą Przegalińską rozmawia Anna Macnar, CEO HRM Institute.
O tym, jak zmieniają się realia rynku pracy i w jaki sposób wpływają na strategie firm, jak organizacje powinny pracować z employer brandingiem oraz jakich wyzwań i możliwości mogą spodziewać […]...
W 2021 roku Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił nową strategię na lata 2021 – 2025, zaktualizował misję, wizję oraz wartości.
„The Lidl Way to Career” to program stażowy w Lidl Polska, który od 12 lat cieszy się zainteresowaniem osób studiujących i absolwentów.
Intensywna ekspansja, nowe rynki, rekrutacja nowych pokoleń, sprawiły, że wartości Pepco, po wielu latach istnienia firmy, wymagały redefinicji i odświeżenia. Wyzwanie z tym związane było ogromne.
Jaka powinna być strona kariery Leroy Merlin? To pytanie padało wielokrotnie w grupie projektowej odpowiedzialnej za jej powstanie.