
Kreatywność niejedno ma imię. LPP x Papaya Young Directors
LPP w swoim portfolio posiada pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay, a nasze kolekcje projektowane są w Polsce – w biurach w Gdańsku, Krakowie i Warszawie.
LPP w swoim portfolio posiada pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay, a nasze kolekcje projektowane są w Polsce – w biurach w Gdańsku, Krakowie i Warszawie.
Kaufland to wiodący przedsiębiorca na rynku europejskiego handlu detalicznego. Pracownicy sieci codziennie dbają o to, aby klienci czuli się wyjątkowo w naszych sklepach. Po ponad 20 latach, odkąd jesteśmy na polskim rynku, powstało 240 marketów oraz Centra Dystrybucyjne.
We wrześniu 2022 r. w firmie Atos Poland Global Services wystartował projekt wewnętrznej grywalizacji pod hasłem „Hi-5”, promującej wartości firmowe. Głównym celem było zwiększenie świadomości i rozpoznawalności wartości wśród pracowników firmy.
Mówi się czasem, że ludzie przychodzą do firm, a odchodzą od szefów. W Ringier Axel Springer Tech przetestowaliśmy czy da się wywołać odwrotny efekt.
Obecne trendy społeczne, cyfrowe, biznesowe i technologiczne mocno oddziałują na to, jak pracujemy. Zmienia się zarówno sposób, w jaki wykonujemy nasze obowiązki, jak i miejsce, czas, zasady współpracy. Zmieniają się także ludzie, z którymi pracujemy.
Jako agencja employer brandingowa MBE od lat obserwujemy rynek pracy, badamy potrzeby kandydatów, wiemy, jakich elementów nie powinno zabraknąć na stronie pracodawcy.
W dzisiejszym dynamicznym świecie technologii, budowanie silnej kultury organizacyjnej i podnoszenie poziomu zadowolenia pracowników stanowi kluczowy element sukcesu firmy. W Grape Up doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego stworzyliśmy kampanię pod nazwą „Feel at Home”.
Kampania „Szanuj siebie” wydawała się naturalnym krokiem działania. Dlaczego? Bo od początku walczymy o to, aby rekrutacja opierała się na szacunku i partnerstwie. Mowa tu nie tylko o branży IT, ale absolutnie każdej.