Film Konkurs EBEA
Kampania „Feel at Home” – w Grape Up możesz poczuć się jak w domu

Kampania „Feel at Home” – w Grape Up możesz poczuć się jak w domu

W dzisiejszym dynamicznym świecie technologii, budowanie silnej kultury organizacyjnej i podnoszenie poziomu zadowolenia pracowników stanowi kluczowy element sukcesu firmy. W Grape Up doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego stworzyliśmy kampanię pod nazwą „Feel at Home”.

Nie każda firma zapewnia zespołowi swobodę potrzebną do realizacji pasji. Grape Up nie tylko wspiera pracowników, ale także tworzy przestrzeń, w której mogą oni zgłębiać swoje zainteresowania. W naszej firmie naprawdę można poczuć się jak w domu! Chcieliśmy to wyraźnie pokazać zarówno potencjalnym kandydatom, jak i naszym współpracownikom.

Cele kampanii „Feel at Home”

Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku Grape Up jako pracodawcy oraz zwiększenie świadomości marki, jednocześnie budując poczucie przynależności i identyfikacji z wartościami firmy. Nazwa kampanii bazuje na naszym Employee Value Proposition. Został on wypracowany wspólnie z zespołem, który uważa, że atmosfera, wzajemne relacje i swoboda w Grape Up, sprawiają, że ludzie czują się tutaj jak w domu.

Bohaterami kampanii są nasi pracownicy. Każdy z nich ma swoje pasje, zainteresowania i talenty, które wykraczają poza zawodowe role. Kampania „Feel at Home” dała im możliwość wyrażenia siebie i podzielenia się tym, co naprawdę ich inspiruje.

Feel at home

Mogliśmy zobaczyć m.in. artystę tworzącego gitary w swojej pracowni, pasjonata motoryzacji, który zabrał nas na wycieczkę po Krakowie swoim Polonezem oraz miłośniczkę zwierząt, która wprowadziła nas w tajniki życia w rytmie slow.

Każda z tych osób na co dzień pełni różne role – znamy ich z pracy jako developerów, testerów oprogramowania czy designerów. Dzięki kampanii mogliśmy poznać ich z zupełnie innej strony. Każde wideo było tworzone we współpracy z danym pracownikiem, który opowiadał swoją historię i dzielił się doświadczeniami.

grape up

Zaangażowanie pracowników w tworzenie kampanii

To jednak nie wszystko — kampania skupia się również na budowaniu wizerunku marki poprzez zaangażowanie pracowników w projekt. To właśnie my — wewnętrzny zespół Grape Up — jesteśmy odpowiedzialni za produkcję i postprodukcję materiałów wideo, które stanowią serce naszej kampanii.

Kampania „Feel at Home” to projekt, w którym zespoły People Operations i Marketingu uczestniczyły we wszystkich etapach jej powstawania – od opracowania strategii po realizację, a także monitorowanie wyników. Każdy bohater i każde video mają swoją premierę podczas regularnych spotkań zespołowych, gdzie prezentujemy filmy na forum naszej firmy. Po tych wyjątkowych prezentacjach rozpoczynamy kampanię promocyjną, wykorzystując digital marketing.

Feel at home

Gdzie promujemy nasze działania

Stworzyliśmy dedykowaną stronę internetową (feelathome.grapeup.com), na której zarówno użytkownicy, jak i pracownicy mogą zapoznać się z kampanią i wszystkimi jej bohaterami. Filmy są udostępnione na stronie oraz na naszym kanale YouTube. Wykorzystujemy działania organiczne na naszych profilach LinkedIn, Facebook i Instagram, a także płatne promocje w sieci Google, takie jak kampanie performance max i kampanie w sieci YouTube. Dodatkowo płatne promowanie materiałów na Facebooku i Instagramie.

Każde wideo to wyjątkowa opowieść dająca szansę naszym bohaterom na podzielenie się swoimi pasjami, przestrzeniami, w których się rozwijają oraz informacjami o osobach, którymi się inspirują.

grape up "Feel at home"

Co osiągnęliśmy

Kampania przyniosła wiele pozytywnych opinii od pracowników Grape Up, którzy czuli się docenieni i zauważeni przez firmę. Udział w akcji dawał im szansę podzielenia się pasjami i osiągnięciami z całym zespołem. Dodatkowo kampania miała duże znaczenie dla pozyskiwania nowych talentów – osób, które zobaczyły w naszej firmie pracodawcę, dbającego o swoich pracowników i tworzącego ciepłą, domową atmosferę.

Kampania „Feel at Home” była doskonałym przykładem angażującej inicjatywy, która przyczyniła się do budowania silnych więzi w Grape Up. Dzięki niej pracownicy poczuli się bardziej związani z firmą. Mieli także świadomość, że są nie tylko częścią zespołu, ale również cennymi jednostkami, które wnoszą wartość do organizacji.

Ożywiła ona również nasze Employee Value Proposition. Realizując wszystkie założone cele, zdecydowaliśmy się kontynuować tę inicjatywę, która stała się wiodącym przekazem marki na najbliższy rok. Cały projekt, włącznie z produkcją, jest realizowany od 15.10.2022.

Autorka:

Agata Olbrycht, Copywriter/Content Writer

GrapeUp


Projekt zdobył wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2023 w kategorii film wizerunkowy. Pełną listę nagrodzonych znajdziesz tutaj.