30 maja 2023 odbyła się Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023, w czasie której poznaliśmy zwycięzców i wyróżnionych pracodawców.
Za nami 12. edycja konkursu EBEA…
Główną ideą konkursu jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali ręcznie wykonane statuetki Łucznika, specjalnie zaprojektowane dla konkursu.
Ostatnie 12 miesięcy były wyjątkowo owocne w ciekawe projekty employerbrandingowe. Do konkursu wpłynęło aż 187 zgłoszeń, a o wysokim poziomie tegorocznej edycji świadczy to, że jury przyznało aż 13 nagród głównych i jedną nagrodę specjalną.
Projekty można było zgłaszać w 9 kategoriach:
- Strategia EB do 100 tys. zł
- Strategia EB powyżej 100 tys. zł
- Kampania Online
- Kampania Offline
- Kampania Wewnętrzna
- Innowacja Employer Branding
- Film rekrutacyjny / wizerunkowy
- Strona/zakładka kariery
- Kreacja graficzna (key visual)
Jury konkursu
W skład Jury konkursu EBEA 2023 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Maja Gojtowska, Dominik Górka, Mateusz Jabłonowski, Monika Kantowicz-Gdańska i Dagmara Pakulska.
Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!
Gratulacje należą się również wszystkim pozostałym pracodawcom, którzy zgłosili prace do konkursu. Każdy projekt wdrożony w firmach sprawia, że stają się lepszymi miejscami pracy i za to należą się ogromne brawa!
Zapraszamy do kolejnych edycji konkursu. Opisy projektów będziemy publikować na naszym blogu HRM Institute. Zapraszamy też do obserwowania naszych mediów społecznościowych.
Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2023:
Nagroda specjalna za kampanię społeczno-edukacyjną: No Fluff Jobs
Kategoria: STRATEGIA EB pow. 100 TYS.
Nagroda główna: Deloitte
Wyróżnienie: Robert Bosch
Kategoria: STRATEGIA EB do 100 TYS.
Nagroda główna: Wunderman Thompson Technology
Wyróżnienie: Grupa Komputronik
Kategoria: KAMPANIA WEWNĘTRZNA
Nagrody główne: BGK i LIVE AGE oraz Tpay
Wyróżnienia:
- Atos Poland Global Services
- EY
- mBank
- Pepco Poland
- Philip Morris International
Kategoria: INNOWACJA EB
Nagroda główna: PZU
Wyróżnienia:
- Codete Global
- Fundacja na rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów
- mBank
- Ringier Axel Springer Tech
Kategoria: KAMPANIA OFFLINE
Nagroda główna: Philip Morris Polska
Wyróżnienie: ACCENTURE
Kategoria: KAMPANIA ONLINE
Nagrody główne: Software Mansion oraz Raben Group
Wyróżnienia:
- Biedronka
- CD PROJEKT RED
- Deloitte
- Lidl Polska
- PZU
Kategoria: FILM WIZERUNKOWY
Nagrody główne: IKEA Retail oraz ACCENTURE
Wyróżnienia:
- CD PROJEKT RED
- Grape Up
- Job’n’joy
- Kaufland Polska
- LPP
Kategoria: STRONA/ZAKŁADKA KARIERA/LANDING PAGE
Nagrody główne: Leroy Merlin Polska oraz Red Sky
Wyróżnienia:
- BNP Paribas Bank Polska
- Grupa MBE
- Orange Polska
Kategoria: KEY VISUAL
Nagroda główna: EY
Wyróżnienia:
- BNP Paribas Bank Polska
- Objectivity
- Ringier Axel Springer Tech
Dziękujemy wszystkim pracodawcom za udział w konkursie i zapraszamy do udziału w kolejnej edycji!