Film Konkurs EBEA
Kreatywność niejedno ma imię. LPP x Papaya Young Directors

Kreatywność niejedno ma imię. LPP x Papaya Young Directors

LPP w swoim portfolio posiada pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay, a nasze kolekcje projektowane są w Polsce – w biurach w Gdańsku, Krakowie i Warszawie. Kreatywność jest dla nas bardzo ważna, a na pokładzie mamy dziesiątki kreatywnych zespołów, w których skład wchodzą między innymi projektanci, graficy, architekci czy kupcy. By wzmocnić wizerunek LPP jako miejsca pracy dla osób o nieszablonowych umiejętnościach i zainteresowaniach oraz by zachęcić do aplikowania na liczne stanowiska pracy, postanowiliśmy stworzyć film wizerunkowy we współpracy z Papaya Young Directors.

Do wewnętrznego konkursu zorganizowanego przez LPP i Papaya Young Directors zgłosiło się wielu utalentowanych twórców. Michał Sierakowski, zwycięzca konkursu, wyreżyserował klip opowiadający o pięciu pracownikach LPP.

Kreatywność, którą możesz wykorzystać w pracy

Kreatywność

“Kreatywność” była kluczowym słowem w procesie tworzenia scenariusza. Wspólnie chcieliśmy pokazać różne oblicza kreatywności. Te wykorzystywane w codziennej pracy w LPP, lecz również te, które dają energię do działania po pracy. Sylwia, Marek, Mariola, Dominika oraz Kasia opowiedzieli, co daje im praca w LPP. Dowiedzieliśmy się także, jak pomysłowość i nieszablonowość myślenia pomaga im realizować swoje pasje. Bohaterzy filmu reprezentują różne brandy LPP oraz szeroki zakres specjalizacji.

Na co dzień pracują w trzech działach: przygotowania produktu, komunikacji wizualnej oraz inwestycji. Dzięki temu byliśmy w stanie pokazać różne sylwetki pracowników LPP. Naszym celem było również wzmocnienie wśród kandydatów świadomości, że nawet bez wykształcenia kierunkowego mogą realizować swoje marzenia o pracy w kreatywnym środowisku. Sposób realizacji nagrań nadał filmowi jeszcze większej wyjątkowości – Michał Sierakowski postawił na analogową taśmę.

Grupa docelowa

Docelową grupą odbiorców filmu są młodzi, kreatywni ludzie, którzy kształtując swoją karierę szukają miejsca do rozwoju zawodowego. Film opublikowano na mediach społecznościowych wewnętrznych i zewnętrznych. Linkedin (42 951 użytkowników), Instagram (89 125 użytkowników), Facebook oraz Youtube (141 800 wyświetleń). Klip jest również wykorzystywany na wielu wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych. Dodatkowo promujemy nim rekrutacje na stanowiska kreatywne.

Autorka:

Kasandra Stawska

Employer Branding Specialist

www.lpp.com/kariera

 


Projekt zdobył wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2023 w kategorii film wizerunkowy. Pełną listę nagrodzonych znajdziesz tutaj.