Badania Employer Branding EVP Trendy
Employer branding w Polsce – trwa szósta edycja badania

Employer branding w Polsce – trwa szósta edycja badania

Pracodawcy mają coraz większy problem z pozyskiwaniem kandydatów do pracy. Jak te problemy przekładają się na ich działania employer brandingowe? Czy organizacje sięgają po nowe rozwiązania? Czy budżety przeznaczane na budowanie marki pracodawcy rosną? HRM Institute już po raz szósty zaprasza pracodawców do udziału w badaniu Employer Branding w Polsce.

Jest to jedyne w Polsce badanie, które w sposób kompleksowy pokazuje jak zmienia się employer branding w Polsce. Raport tworzony na podstawie wyników badania jest cenionym źródłem wiedzy o stanie polskiego employer brandingu, chętnie pobieranym i cytowanym przez media branżowe i ogólnopolskie. Pozwala on na sprawdzenie jaki jest obecny stan polskiego employer brandingu, a także umożliwia prześledzenie jak zmieniło się podejście do employer brandingu w polskich organizacjach na przestrzeni ostatnich lat oraz jakie wyzwania stoją jeszcze przed firmami w tym obszarze.

Jak wygląda EB w Polsce w 2017 roku? Czy polscy pracodawcy dotrzymują kroku światowym liderom? Czy mają strategię działań EB? W które obszary zamierzają inwestować? Zapraszamy wszystkich pracodawców do podzielenia się opinią i wzięcia udziału w badaniu. Każda opinia jest ważna!

Dla uczestników badania HRM Institute ma atrakcyjne nagrody:

  • 4 wejściówki na konferencję Employer Branding Management Summit 2017
  • 1 wejściówka na warsztat employer brandingowy (do wyboru)
  • 5 książek biznesowych
  • 5 eleganckich notesów

Wypełnienie ankiety zajmuje około 10 minut. Ankieta jest anonimowa, a osoby chcące otrzymać nagrody będą przekierowane do osobnej bazy.

Wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2017 po raz pierwszy zostaną przedstawione 8.06.2016 r. na konferencji Employer Branding Management Summit 2017 w Warszawie. W późniejszym okresie raport będzie dostępny on-line bezpłatnie.

Raporty za lata 2012-16 są do pobrania: https://hrminstitute.pl/raporty-eb/

Patroni medialni badania: EmployerBranding.pl, HR News, Praca.pl, Mamo Pracuj, Personel & Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, Brand24, PRoto.